A-lagene til Vingrom og Brøttum gjorde noe man sjelden ser på 5.divisjonsnivå torsdag kveld; de spilte en målløs fotballkamp! Dermed endte det med ett poeng til hvert lag i regnværet på Vingrom stadion.
Brøttum var best første halvtimen, men de store sjansene b...